niedziela, 11 sierpnia 2013

...bloga czas zacząć.

Jestem Lumpeksiarą z wyboru. Dopiero łażąc po ciucholandach zaczęłam lubić zakupy. Tutaj będę od czasu do czasu wrzucać zdjęcia moich ulubionych zestawów ciuchów. Nie znaczy to, że wszystkie ciuchy są z lumpeksów, a jedynie całkiem spora ich część ;)

Lojalnie uprzedzam:
1. Nie zależy mi na podążaniu za trendami. Ubrania, które nosze, muszą być WYGODNE i prawie zawsze z bawełny. Nie umiem i nawet nie chcę określać swojego stylu. Chcę eksperymentować.
2. Blog jest dla mnie. Jako że to mój pierwszy blog w ogóle, a modowy, to tym bardziej- nie uniknę pewnie różnych wpadek, błędów itp.Wszak errare humanum est :)
3. Nie zamierzam tworzyć w celach komercyjnych. Panna z Lumpa to chęć odkrycia czegoś nowego, pobudzenia innych niż zwykle rejonów mózgu, słowem... zabawa pierwsza klasa:)
4. Z natury nie jestem, jak to się mówi u mnie w rodzinie 'fotogieniczna'. Ten blog to też próba zmiany tej cechy.  Zatem proszę o cierpliwość...
5. Będę wdzięczna za komentarze, opinie- ale wszystko z umiarem, bez obraźliwych uwag, proszę.

To by było na tyle. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie opinie, ale zaznaczam- nie toleruję spamu!